۱۳۸۸ بهمن ۱۴, چهارشنبه

شعور و فرهنگ اجتماعی

فک میکنید یه آدم چه جوری میتونه داد بزنه که آهای ملت من "شعور اجتماعی و فرهنگی ندارم" من میگم چطوری میتونه:
تو خونه نشستی و ماشینت را هم یه جای مناسب که جلوی پارکینگ کسی نیست پارک میکنی. یه هو میبینی ماشینه داره آژیر میکشه و خودش را خفه میکنه. اول میگی مهم نیست شاید گربه ای چیزی بوده، بعد بهت میگن برو و حالا یه سر بزن به ماشین که مطمئن شی
میری بیرون میبینی یکی وایساده جلو ماشینت و تا میبینتت میگه: من زدم به کاپوت!!!یهو چشات 4 تا میشه میبینی ماشینت که مطمئنی سالم بوده کناره صندوق عقب سمت راننده یهو 30 سانت جای یه مشت خوشگل فرو رفته.
میگی این چیه؟ قسم و آیه و دست رو قرآن میذارم که من فقط به کاپوت 2 تا زدم که صدای ماشین در بیاد و رانندش حالش گرفته شه!
میگی چرا؟ میگه جلوی خونه من پارک کردی من مجبور شدم پشتت پارک کنم!!!
میگی مگه جلوی درب پارکینگ پارک کردم؟ مگه خیابون رو خریدی؟ میگه خوب میخواستم جلوی جلوی خونم پارک کنم!!! یعنی فقط برای یک متر جلوتر پارک کردن

آره. این یکی از روشهایی هست که یک انسان میتونه داد بزنه من شعور اجتماعی و فرهنگیم پائینه و اصلا چیزی به اسم شعور و فرهنگ بیلمرم.

۲ نظر:

khesh khesh گفت...

دستش درد نكنه. ولي جدي زد ماشينتو داغون كرد؟ دور از جونه شعور و فرهنگ و ....

معصومه گفت...

آره عزیزم زد و داغون کرد و رفت. واقعا همه چیز بلمرم بود بابا
معصومه