۱۳۹۰ دی ۱۱, یکشنبه

فرصت مطالعاتی

فک کنم عمرا نمیزارن کسی به اتفاق خانواده از کشور خارج بشه.علی مدتی هست که حسابی تو فکر فرصت مطالعاتی رفتن هست و عزم خودش رو جزم کرده که بره و از این به واقع فرصت استفاده کنه و تجربه کسب کنه و .... البته من هم عزم خودم را جزم کردم که حتما یا با هم 3 تایی میریم و یا عمرا تنهایی شما بری.
بابا یکی یه اینا بگه تشکیل خانواده ندادیم که 6 ماه 6ماه تنها باشیم.خانواده یعنی با هم بودن، نه بی هم بودن که.
حالا ما هی بریم سفارت وکنسولگری و هزار کوفت دیگه و بیاییم و تهش هم هیچ به هیچ.

یه بنده خدایی میگفت پروسه ویزا گرفتن خیلی قانونمند نیست، یعنی ممکنه نفر جلویی شما دقیقا شرایط مشابه شما رو داشته باشه و ویزا نگیره، ولی به شما ویزا بدن. ولی من که میدونم من خودم حتما اون نفر جلویی یه هستم!

۱ نظر:

jezzz0vezzz گفت...

به سلامتی
ایشالا جور شه به خوبی و خوشی کسب تجربه کنید، والا شاید اونایی که قانون مینویسن اقایونی هستن که شلوار زیاد دارنD:
شما همه رو با رنج بزن تا نفر جلوییه باشی، موفق باشی