۱۳۸۹ اردیبهشت ۱۹, یکشنبه

گچسر، چالوس، نمک آبرود، محمود آباد، لاویج...

این هم یه سفر خوب و آروم بعد از چهارسال به جایی به جز بیرجند!






واقعا دیدن طبیعت برای ماهایی که همیشه تو تهران هستیم اون هم تو اردیبهشت ماه لذا بخشه. من که به همه توصیه میکنم.
انگار آدم کلی انرژی میگیره و برمیگرده.
از الان دارم فکر میکنم که آیا میتونم برنامه ریزی کنم که مثلا 2-3 هفته دیگه هم باز 1-2 روز بریم شمال و برگردیم . دو نقطه دی

چند وقتی هست که دارم به این فکر میکنم که ما میتونیم 1-2 روزه بریم برای خودمون بگردیم و وقت بگذاریم و انرژیمون رو واسه شروع هفته ای جدید بازیابی کنیم و نهایتا به این نظریه میرسم که تا خودت نخوای برای خودت وقت بگذاری هیچ جوره نمیشه به این دست نیافتنی ها دست یافت!

۳ نظر:

ناشناس گفت...

من عکسای معصومه رو همش رو دیدم خیلی جاهای قشنگی رفتن آخ که دلم لک زده برای شمال رفتن اونم تو اردیبهشت

mosi گفت...

عکس 2نفری کنار ساحلت از همه قشنگتره

معصومه گفت...

اره. خودم هم همین نظر رو دارم mosi