۱۳۸۹ اردیبهشت ۲۸, سه‌شنبه

به یاد گذشته + تاثیرات شنیدن سخنرانی دکتر فرهنگ 1

امروز با نرگس از دوستان دوران دبیرستانم صحبت کردم. خیلی وقت بود باهاش صحبت نکرده بودم و امروز حرفها و خبرهایی به من داد که بسی فراوان من را به یاد گذشته انداخت. گذشته های شاید نه چندان دور.
سوال شد برایم که آدمها به چه میزان به هم فکر میکنند و چه کسانی تا کی در یاد هم و مهمتر در دل هم باقی می مانند!


- فکر میکنم با رعایت دو نکته ی آرامش و محبت میتوان زندگی سالم و دینی ایی داشت!
-مردها دور را خوب نمی بینند و همه چیز را کلی بررسی میکنند. زنها ریزبین و نکته سنج هستند.درصد چشم چرانی مردها و زنها برابر است و فقط به خاطر دوربینی، مردان، با کوچکترین عکس العملی لو!!! میروند. پس نباید با مردها به خاطر ندیدن چیزهایی در فاصله کمتر از 1 متر دعوا کرد!
-مردها در یک لحظه فقط توانایی انجام یک کار را دارند. یعنی یا میتوانند با مامانشون تلفنی صحبت کنند یا اندکی به همسرشان توجه کنند.که البته حتما با مامانشون تلفنی صحبت میکنند:D

هیچ نظری موجود نیست: