۱۳۹۰ اسفند ۲۱, یکشنبه

آدمهای اثر گذار و آدمهای بی اثر

از نظر من:
با نوعی نگاه میشه آدمها رو به دو دسته تقسیم کرد. آدمهای اثر گذار و آدمهای بی اثر و یا کم اثر.
آدمهای اثر گذار به نظرم آدمهایی هستند که ممکنه حتی حضورشون کمرنگ باشه، ولی تو همیشه میدونی که اگر نیاز باشه حتما هستند. این بودن میتونه از فقط شنونده بودن باشه تا اینکه همراهت باشند و کمک حالت.
ولی آدمهای کم اثر و یا بی اثر، امان از این آدها. گاها حضورشون هست و حتی زیاد هم هست، ولی همون بودنها هم فقط برای خودشون و رسیدن به تمایلات خودشون هست. حالا میخواد فقط برای سرگرمیشون باشه و یا حتی رسیدن به چیزهایی که میخوان.

معمولا خودم سعی کردم از اون دسته آدمهای اثر گذار باشم. با اینکه اثر گذار بودن معمولا هزینه داره برای آدم و نهایتا مجبور میشی از وقتت و انرژییت هزینه کنی، ولی در نهایت حسی که بهت دست میده به نظرم راضی کننده تر هست. در کل از آدمهای بی اثر همیشه پالس منفی گرفتم و یه جورایی راه دوری از اونها رو انتخاب کردم. با اینکه گاها مجبور بودم حضورشون رو تحمل کنم ولی خوشبختانه اکثر دور و بریهام آدمهایی هستند با حضور کم ولی اثر گذار و قابل اعتماد برای مراجعه در مواقع نیاز.

هیچ نظری موجود نیست: