۱۳۸۹ شهریور ۶, شنبه

امان از این به یادماندنی ها... امان امان

میگویند استرس نداشته باش. شیطون و شلوغ پلوغ نباش و خیلی بالا پایین نپر.به چه کسی میگویند. به من!!! دیشب موقع بازی استقلال و سپاهان رسما با علی خودکشی کردیم اینقدر که داد زدیم و بالا و پایین پریدیم. مامان و مامان بزرگ و خاله ها مدام زیر چشمی نگاه میکردند که بس است بشین و آرام باش و ...

میگویند قرآن زیاد بخوان بالاخص سوره والعصر را. برای صبر خوب است.
حالا من هر لحظه در حین خواب، در ماشین، در ... سوره والعصر میخوانم بلکه صبرم زیاد شود و کمتر غر بزنم. دو نقطه دی

به قول علی:
امان از این به یادماندنی ها... امان امان

۳ نظر:

jezzz0vezzz گفت...

دیگه خدا دوسمون داره!!!
باید به اون اس ام اس من توجه می کردی،این عدم توجهت کار داد دستت. دفعه ی بعد دقت کن!
راستی دیدی به حرف گربه سیاه(دور از جون البته!) بارون میاد:D

خش خش گفت...

اون باباییه هم من بودم.اشتباه لپی بود.

دایی خوشگله گفت...

تا باشه ازاین آروم نشستنا و دعوت به ارامش کردناو...
به قول خانوم من سوره یوسف زیاد بخون اگه میخوای شبیه داییش خوشگل بشه