۱۳۹۱ تیر ۲۳, جمعه

خداحافظی

کم کم باید خودم رو برای خداحافظی با شهر کوچک، اما آرام و زیبای کرما آماده کنم.چند روزی دیگر عازم ترکیه هستیم و سپس دوباره ایران:)
2 هفته ای بود که منتظر رفتن بودم و احساس خستگی و رخوت در اینجا، اما اکنون که زمان رفتن شده است، انگار دلم تنگ استف انگار تصور دلتنگی دارم برای اینجا. بودن در کرما برای من تنها  مسافرت طولانی و همراهی همسر نبود، اندوختن تجربه ای نو و گرانقدر در کنار مردمی با فرهنگ و عقاید متفاوت. کرما شهر کوچکی در شمال ایتالیا با مردمی آرام و مهربان، آب و هوایی پاکیزه و تقریبا خنک حتی در اوخر تیر و مرداد.

باید آماد بستن بار و بندیل سفر شوم. خداحافظی با خانه ی سقف چوبی اما زیبای مان در کرما.خداحافظی با این همه سرسبزی و زیبایی و اینهمه رودهای کوچک و بزرگ.خداحافظی با نظم و و ترتیب و آرامش.
و دوباره سلام ایران، سلام ایران و سلام تهران شلوغ و گرم و آلوده و البته دوست داشتنی من!:)
و دوباره سلام به وبلاگ نویسی همراه با فیلترشکن!!!!!!!!!!!!!!!!

۱ نظر:

jezzz0vezzz گفت...

برای شروع: سلام فیلتر شکن!!
لازم شد عکساتو ببینم با این همه توصیف دیگه نمیشه خانومی کرد و هیچی نگفت
یه سفر با منم بیا خونه داریت رو هم ببینم ارزوش بع دلم مونده:D
نکه فیلتری ادم باید از قبل پیش بینی کنه ورودش به اینجا رو. تو هم به نشانه ی اعتراض قصد نداری پرشین بلاگی چیزی بری!!
اعتراضت مستدامD:
*: