۱۳۸۹ فروردین ۱۷, سه‌شنبه

همه چی آرومه

همه چی آرومه من چقد خوشحالم، همه چی آرومه همه چی آرومه همه چی آرومه
این آهنگ حمید طالب زاده اینقد میگه همه چی آرومه همه چی آرومه که آدم واقعا فکر میکنه همه چی آرومه
درس خوندن ها و مقاله نوشتنهای علی تا پاسی از شب، همه چی آرومه
سردردهایی که من این روزا میگیرم، همه چی آرومه
این همه عید دیدنی تو تهران که باید رفت و نرفتیم و کو وقت، همه چی آرومه
معده!حمیده-مامان-طاهره...، همه چی آرومه
ورزش های انجام نداده، همه چی آرومه

یکی بگه چه جوری میشه آدم خوبی بود؟ یکی بگه چه جوری میشه آدم خوبی بود و شاد زندگی کرد؟یکی بگه احساس رضایت چه جوری حاصل میشه برا آدم ها؟ یکی بگه بچه تو زندگی آدمها کجای کاره؟چقد من سوال دارم!
ولی همه چی آرومههههههههههههههههههه

۳ نظر:

عطیه جون گفت...

آرزوی زندگی آروم برای همه

yasin گفت...

سلام-نوشته هاي خودت خيلي جالبندوبي قيد وعجولانه مثل خودت0 من كه لذت بردم همه چي آرومه غير دل من!

معصومه گفت...

چرا دلی دارید غیر آرام؟